Fort det går!

Hej hopp!:D 
 
Jag fattar inte vad fort tiden går, dagarna springer iväg! Här har vi soligt och fint, och ganska varmt med tanke på att det är slutspurten av Oktober..! 
 
Jag jobbar mycket, träffar Jennifer & Malin i princip varje dag och har roligt på olika ställen!:) Jag & Rickard var på Ikea i söndags och köpte MASSA värmeljus samt två nya byråer(?).  skrattade som vanligt ihjäl oss när vi kånka runt på två blåa ikeapåsar och en varsin tung kartong med möblerna i till, på och mellan bussarna haha! 
 
inom loppet av ca två veckor kommer vi oxå att få våran första inneboende och det ska bli så jäkla roligt! :D Blir oxå skönt att kunna spara lite pengar inför Thailand och Jultiden ;D På mitt schema idag gäller att boka biljett till Sverige i december, vänta på en bakfull Jennifer för Eftermiddags fika, kolla över saker inför ex halloween på jobbet, öppna baren åt Jennifer och Dan, möta Rickard och kila iväg på Oxjam i Marylebone!:) blir roligt! Igår skickade jag också en ordentlig ansökan till skolan, spännaaaaandeee! Håll tummarna;)
 
nu frukost & en tvätt! Puss 😘
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback